2 Mart 2010 Salı

Counter Strike

Bu blog'u kurarken "bulunsun" dedik.
Nitekim James Hetfield fotosu bombasında (Gazcılar biraderlere selam) lazım da oldu! :)

Ancak klavyesi düşük bir yazar ekibi olmamıza rağmen emeğin çoğunu emaillere zayi ettiğimizden burası hep güdük, hep yetim, hep öksüz kaldı.

Bir dönem sadece kendimi bıraktım üyeleri çıkarttım, sonra geri topladık ekibi.
Şekli şemali değiştirdik, en alta da sayaç koyduk (koydum).

Bugün dikkatimizi çekti (Mehmet ve Oktay'ın çekmiş daha doğrusu) 577bin küsur hit almış gözüküyor.



Yazmadığımız halde bizi bu kadar ilgiyle izleyen tüm okuyucularımıza teşekkürü borç biliriz :)



Lucky Strike sigarasının ismiyle ilgili hikaye vardır, şehir efsanesi olan. Sözde grev yapmış işçiler, sarılması gereken tütünleri ateşe vermişler, grev bitince o ateşe verilen tütünlerden kurtarılabilenler sarılmış, o hafif kavruk tütünlerin tadı çok tutmuş da satışlar patlamış. Buna da "Şanslı grev" (lucky strike) demişler.

Bizim ki de o hesap, counter strike (kontör vuruşu!)

NOT: Yazının orijinal yazılış saatiyle bu notun yazıldığı saate kadar geçen 120 dakikada hit sayısı 2500 artınca kaldırdık efenim kontörü filan. Sayılmadan da mutluyuz, rating mühim ama hakikisi mühim, sanal yalanlara gerenk yok...

2 yorum:

Sosyal_FB dedi ki...

Öksüz bırakmayın kardeşim siz de. Erol Taş mısınız, nesiniz? Zaten ben bir aykırılık, bir böyle muhalefetçilik, efendime söyleyeyim herkesin söylediğini söylememe falan seziyorum ama şükür daha "HDTD"ciler blog tutmuyor pek fazla. Yazın, yazdırın efendim :)

Unknown dedi ki...

Ne deseniz haklısınız canım kardeşim, bırakmayalım öksüz, yalan kontörlere yem etmeyelim el emeği göz nuru blog'umuzu :)