4 Ocak 2010 Pazartesi

aptal olmak...

aptal olmak istiyorum... anlamamak istiyorum...



yaşamım kolaylaşsın istiyorum, düşünme ısrarım ve alışkanlığım ayaklarımı zemine batırmasın istiyorum, ellerimi kollarımı bağlamasın istiyorum.

neyi sevsem, neyi yapmak istesem basit olsun istiyorum. sevgim de basit olsun, nefretim de... uzamasın hiçbir şey istiyorum.

Fenerbahçe'yi mi seviyorum, basit olsun, seveyim, neden seviyorum, sevdiğim şeyden soğumamam için ne olmaması lazım, neden mutsuz ediyor filan diye düşünmeden sevebilmek istiyorum.

sabah işe mi geldim, akşam 17:30'a kadar ne yapmam gerekiyorsa bir yerde yazsın, yapayım, eve gideyim istiyorum, her iş kalemim birileriyle münakaşa anlamına gelmesin, aklıma yatmayan herşey için onlarca insana hesap vermek zorunda kalmayayım, illa kalırsam anlattığımda anlayıp hak versinler, tamam desinler istiyorum, onların da hayatı basit olsun istiyorum...

olmuyor...

Hiç yorum yok: